Alla inlägg under april 2008

Av Johanna - 2 april 2008 00:53

Shit, det verkar ju som att jag bara lyckas blogga om musik. Det stämmer inte! (Här tänkte jag precis lägga in en kommentar om gitarrspel, men det vore ju att felbevisa den förra meningen)

Jag kan ju istället berätta att jag har varit i Sälen under påsklovet med mor och lillasyster. Vi åkte i trollskogen mest hela dagarna. Mamma har köpt ett par moderna skidor nu, så det enda som finns kvar av hennes gamla skidutrustning är pjäxorna, som sitter väldigt hårt på henne, och som jag brukar få knäppa ibland med hjälp av våld och viljestyrka, och så självklart hennes gamla stavar som jag har fått ärva. Båda är böjda i liften, och en har tappat remmen. Jag brukar ge staven med rem åt min högerhand, för det är min slackerhand. Den skulle bara tappa staven. Däremot så håller min vänsterhand koll på allting, och får därför använda staven utan rem. Det är min kontrollhand. De har helt olika personligheter faktiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards