Direktlänk till inlägg 19 februari 2008

Två veckor efter fettisdagen

Av Johanna - 19 februari 2008 20:17

Jag blir galen. Av alla knappar på tangentbordet, vilken använder man mest? jo mellanslag. Absolut måste just den hålla på och krångla.

Menokskrivermansåhärsåkanskedetintegörnågot,mendet
ärjobbigtattläsa.


Kan

ju

använda

enter

istället

blir

det

poetiskt

och

trendigt.


Jag har precis toppat mitt hår. Ifall det fanns ett bra ord för situationen där man klipper mer och mer för att jämna ut, så skulle jag använda det nu. Irrationellt beteende är mitt andrahandsval.

Jag har bestämt mig för att det är irrationellt att äta när man inte är hungrig, så jag äter numera bara frukost, lunch, mellanmål och middag. Inte en massa små mål och godis och grejer. Jag mår jättebra av det. Det är bara det att jag är så sugen på allt onyttigt. Ifall jag kunde så skulle jag proppa i mig mat stup i kvarten. Men jag har börjat inse hur länge den här kroppen ska hålla. Mina tänder lär falla av ifall jag äter godis varje dag. Men en semla skulle sitta bra just nu.

 
 
Ingen bild

C.

21 februari 2008 00:00


blir
det
poetiskt
och
trendigt.

 
Ingen bild

Johanna

24 februari 2008 00:06

Men va? Vad menar du?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 18 maj 2008 17:17

Ansiktet bakom reklamen talar ut. – Jag är inte alls en av Liberos största kunder. Faktum är att jag inte har köpt blöjor en endaste gång i mitt liv. Sanningen uppdagades några månader efter barnmodellens 18:e födelsedag, eftersom reklam är ett...

Av Johanna - 2 april 2008 00:53

Shit, det verkar ju som att jag bara lyckas blogga om musik. Det stämmer inte! (Här tänkte jag precis lägga in en kommentar om gitarrspel, men det vore ju att felbevisa den förra meningen) Jag kan ju istället berätta att jag har varit i Sälen under p...

Av Johanna - 30 mars 2008 22:54

Jag har hittat ett litet underverk i musikväg. Hon heter Siobhan Donaghy och är en ex-sugababe. kolla in henne! http://www.myspace.com/siobhandonaghyparlophone   Idag har jag smakat på solen litegrann. Välkommen kära stjärna, jag saknar dig om vinter...

Av Johanna - 15 mars 2008 22:21

Men hallå. Charlotte har ju redan vunnit hela grejen en gång. Med en bättre låt. Det är så HÄR låten "Hero" ska sjungas....

Av Johanna - 15 mars 2008 22:06

Intressant att två låtar som är influerade av Mika, 1 kom till final, 2 placerades efter varandra. Rongedal och Bengtzing. I vilket fall som helst röstade jag på båda. ...

Ovido - Quiz & Flashcards