Alla inlägg under mars 2008

Av Johanna - 30 mars 2008 22:54

Jag har hittat ett litet underverk i musikväg. Hon heter Siobhan Donaghy och är en ex-sugababe. kolla in henne! http://www.myspace.com/siobhandonaghyparlophone


Idag har jag smakat på solen litegrann. Välkommen kära stjärna, jag saknar dig om vintern. Sen så har jag i princip varit vid datorn hela dagen, och inte pluggat. Det börjar bli uttjatat, det här med att inte orka plugga. Jag orkar inte längre inte orka plugga. Jag orkar inte längre att inte orka längre att inte orka plugga and so on and on. Nä, sitt inte här och lyssna på mig, lyssna på Siobhan vettja.

Av Johanna - 15 mars 2008 22:21

Men hallå. Charlotte har ju redan vunnit hela grejen en gång. Med en bättre låt. Det är så HÄR låten "Hero" ska sjungas.

Av Johanna - 15 mars 2008 22:06

Intressant att två låtar som är influerade av Mika, 1 kom till final, 2 placerades efter varandra. Rongedal och Bengtzing. I vilket fall som helst röstade jag på båda.

Ovido - Quiz & Flashcards